Afspraak maken?

Dat kan op de volgende manieren:

  • Whatsapp naar +31610308231
  • Stuur een mailtje naar [email protected]
  • Vul het contactformulier in onder het kopje ‘contact’


Wegens drukte neem ik vanaf heden alleen klanten aan met haar vanaf schouderlengte of langer. Dit doe ik om zo dicht mogelijk bij mijn specialiteit te blijven en mij hierin te kunnen blijven onderscheiden!

LET OP: ook is er een klantenstop voor de zaterdag en de donderdagavond

Wil je een persoonlijk advies en/of prijsindicatie? stuur een foto van je wens en een duidelijke foto van je eigen haar. Een definitieve prijsopgave kan pas tijdens de afspraak gemaakt worden.

Let op: door het maken van een afspraak ga je akkoord met de algemene voorwaarden.


Algemene voorwaarden

Behandelingsvoorwaarden
 
– Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen de Kapper bij Donna Maassluis en de klant waarop deze algemene voorwaarden van toepassing heeft verklaard.
 
– Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.
 
– Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van Donna Maassluis binden niet.
 
– Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend, tenzij anders is aangegeven.
 
– Door het maken van een afspraak gaat de klant akkoord met de algemene voorwaarden
 
Tarieven
 
– Een samengestelde prijsopgave verplicht de kapper niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.
 
– De klant verbindt zich met de kapper de hiervoor afgesproken prijs te betalen. 
 
Annuleren
 
– De klant dient een afspraak ten minste 48 uur van te voren te annuleren.
 
– Bij annulering binnen 48 uur zal de kapper aan de klant 50% van de ingeplande kosten in rekening brengen.

– Bij een 'no show' zal de kapper aan de klant 100% van de ingeplande kosten in rekening brengen.
 
Aansprakelijkheid
 
– De kapper garandeert dat de in de kapsalon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen, materialen en educatie.
 
– De kapper mag ten aanzien van de verrichten behandeling er vanuit gaan, dat de klant in een goede lichamelijke conditie verkeerd. Omstandigheden bij de klant die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hieronder valt zwangerschap, medicijngebruik, allergieën en/of bestraling. Ook het gebruik van Hennapoeder of haarkleuringen met metaalhoudende ingrediënten (verfpakjes van de drogisterij) kunnen het eindresultaat beïnvloeden. Geef dit daarom altijd vooraf de behandeling aan.
 
– Is de behandeling niet zoals de klant verwachtte dan kan de klant een klacht indienen bij de kapper. De klant dient de klacht binnen 1 week na de behandeling kenbaar te maken aan de kapper.
 
 – Als de klant zelf de kleur heeft aangepast vervalt deze garantie.

– Kleurgarantie is alleen van toepassing als de klant de door ons aangeraden verzorging (shampoo, conditioners etc.) gebruikt.
 
– De klant dient de kapper de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. een nieuwe behandeling. De kapper is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Ten alle tijden is het het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen.
 
– De kapper aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden.
 
– Indien u schriftelijk wil reageren op de algemene voorwaarden, mag u mailen naar: [email protected]. Ik streef ernaar om binnen 72 uur een reactie te geven.